2012. január 24., kedd

Kisszoknya, nagyon szép - Jelenlegi ára: 1 Ft


Üdvözöllek!
Ezen az aukción egy cuki, igazi csajos, kisszoknyára licitálhatsz.
Használt, de tökéletes állapotú!
Mérete: 2-3 év
A ruhák a pincében vannak eldobozolva, és mivel egyedül vagyok a gyerekkel, így nem minden esetben jut lehetőségem lemérni azokat!!
Családom kinőtt, megunt női, férfi és gyerekruháit töltöm fel folyamatosan! Ezek többsége mind használt holmi, ezért folt, bolyhosodás előfordulhat! amit észreveszek, azt beleírom a termékleírásba, de emberből vagyok én is, van, h vmi elkerüli a figyelmemet! A ruhák tisztán lettek eltéve, de most egy nagy dobozban állnak, ezért mosás, vasalás rájuk fér, de ez már az új tulajdonos feladata lesz, én már nem foglalkozom vele.
Nézd meg a többi aukciómat is, postaktget spórolhatsz!!
Az aukcióban feltüntetett postaköltség tájékoztató jellegű, nem pontos. A pontos ktget, az aukció végé, csomagolás után tudom megmondani, de csomagolási, és egyéb ktget nem számolok fel!! Simán is postázom a vevő felelősségére!
Személyesen egyeztetés után Székesfehérváron a Tóvárosi lnd. ben lehet átvenni!
Kérem a nyertes licitálót, h ha megnyert vmit EMAILBEN vegye fel velem a kapcsolatot, mert telefonon nem mindig vagyok elérhető!!



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-01-30 15:30
. Kisszoknya, nagyon szép - Jelenlegi ára: 1 Ft